Koulutuspäivä 26.11.2016

Puolue tarjoaa Satakunnan Vihreiden jäsenkunnalle koulutuspaketin toiminnan kannalta ajankohtaisista aiheista. Kouluttajaksi saapuu puolueen järjestöpäällikkö Lotta Kortteinen.

Koulutuspäivän ohjelma on seuraava:
11.30 Lounas
12.30 Vihreiden strategian toimeenpano: miten lähdetään tekemään strategiaa todeksi?
13.15 Vihreä viestintä ja vihreä brändi: miten viestimme vihreistä ja vihreydestä äänestäjille?
14.00 Tauko
14.15 Tutkimusdata: mitä tiedämme vihreiden potentiaalisista äänestäjistä?
15.00 Vaalivoiton avaimet: miten onnistunut kuntavaalikampanja tehdään?

Koulutustilaisuuden jälkeen on mahdollisuus vapaaseen keskusteluun ja/tai palaveeraamiseen aiheiden tiimoilta samalla kun piirihallitus kokoustaa klo 16-17 (myös piirihallituksen kokoukseen saa osallistua). Piirin syyskokous alkaa klo 17 ja on kaikille avoin. Kokousten jälkeen vietetään Satakunnan Vihreiden yhteisiä pikkujouluja klo 18 alkaen. Pikkujouluissa tarjoillaan illallinen ja sinne voi ottaa myös seuralaisen mukaan. Pikkujouluista tulee oma facebook-tapahtumansa.

Osallistumismaksut: Koko päivän osallistuminen 20 €, sisältää lounaan, kahvit ja illallisen. Pelkkät pikkujoulut: 10 € jäseniltä, 15 € ei-jäseniltä, sisältää illallisen.

Ilmoittautuminen 22.11. mennessä osoitteeseen minna.haavisto@vihreat.fi.

Yksi kommentti artikkeliin "Koulutuspäivä 26.11.2016"

1. Tapsa sanoo:

Vähän on sivussa juhlapaikka mutta ilmeisesti nykyinen tiukka kulttuuri niin vaatii. Ja tilanne johtunee ilmeisesti koulutustarpeesta?
    Ilmoitan osallistuvani kokoukseen ja illalliselle jos se syödään 19.30 mennessä.